The Sessions
Though a childhood bout with polio left him dependent on an iron lung, Mark O'Brien (John Hawkes) maintains a career as a journalist and poet. A writing assignment dealing with sex and the disabled piques Mark's curiosity, and he decides to investigate the possibility of experiencing sex himself. When his overtures toward a caregiver (Annika Marks) scare her away, he books an appointment with sex surrogate Cheryl Cohen Green (Helen Hunt) to lose his virginity.