Upgrade
From BLUMHOUSE, the producers of GET OUT, HAPPY DEATH DAY and THE PURGE comes a fast-pace inventive thrill ride that promises loads of bloody surprises. After his wife is killed during a brutal mugging that also leaves him paralyzed, Grey Trace (Logan Marshall Green, SPIDER-MAN: HOMECOMING, PROMETHEUS) is approached by a billionaire inventor with an experimental cure that will "upgrade" his body. The cure - an Artificial Intelligence implant called STEM - gives Grey physical abilities beyond anything experienced and the ability to relentlessly claim vengeance against those who murdered his wife and left him for dead.