Vacances Forcees
After a booking error, two drastically different families, a snobbish editor and an influencer are forced to share a sublime vacation home. From incompatible habits to strong personalities, the cultural shock is immediate. However, despite the tensions and misunderstandings, this forced vacation takes an unexpected turn and turns out to be an adventure full of surprises and laughter.