Victoria & Abdul
Abdul Karim arrives from India to participate in Queen Victoria's golden jubilee. The young clerk is surprised to find favor with the queen herself. As Victoria questions the constrictions of her long-held position, the two forge an unlikely and devoted alliance that her household and inner circle try to destroy. As their friendship deepens, the queen begins to see a changing world through new eyes, joyfully reclaiming her humanity.