When the Bough Breaks
Young, professional and successful, John and Laura Taylor desperately want to have a baby, but are unable to conceive. After exhausting all other options, the couple hire Anna, a beautiful young woman who agrees to become a surrogate mother for the Taylors. Everything seems fine until Anna starts to develop a dangerous fixation with John as the pregnancy moves further along. The Taylors now find themselves playing a deadly game with a psychopath who holds the key to their future.