Earth at Night in Colour
Narrated by Tom Hiddleston and filmed across six continents, this docuseries uses cutting-edge camera technology to capture animals' nocturnal lives, revealing new behaviours filmed in full colour like never before.
Lion Grasslands
After dark on Kenya’s Maasai Mara grasslands, a lioness won’t rest until she finds the young cubs she’s lost.
Tarsier Forest
As darkness falls, a family of tiny primates in Sulawesi ventures into the jungle to find food while protecting their babies.
In the boreal forests of Europe, a young brown bear clashes with wolves—and tries to find a mate beneath the stars.
When Los Angeles, Chicago, and Toronto light up at nightfall, they create worlds of opportunities for the cleverest animals willing to take the risk.
In Kenya’s Maasai Mara, two cheetah brothers attempt a high-speed night hunt with a gang of powerful hyenas on their trail.