S8, E12: In order to save Stefan’s soul, Damon makes a deal with Cade to retrieve the Maxwell journal. Alaric and Matt refuse to hand the journal over as it may contain the key to destroying Cade. Caroline desperately tries to connect with Stefan before Cade goes through with his plan.