S5, E11: After the show’s opening act wipes out badly while skiing, Kermit tells Scooter to stop him if he has any more dumb ideas. Things don’t improve though: Chickens keep springing from the Swedish Chef’s pot, and the Flying Teeterini Family’s teeter board sends everyone flying. But the blindfolded yodeling hang glider act? That one’s not dumb at all! This high-flying episode features beef falling dramatically in the Muppet News Flash; the Swinetrek crew encountering a creature from the Crab Nebula in Pigs in Space; and guest star Melissa Manchester singing “Whenever I Call You Friend” with Floyd Pepper and the Muppets!