S1, E2: When Wicked Witch Wilhelmina steals the Magical Mandolin (Play it by day it makes you dance but play it at night it puts you in a trance), Dorothy and her friends have to get it back...and fast! Or Wilhelmina will use the Mandolin to put Dorothy in a trance and steal her Ruby Slippers! Dorothy has to rely on her friends and the power of her Ruby Slippers to get it back or Wilhelmina will have her, and all of Oz, dancing to a new tune.