The Confidence Man JP: The Movie
The biggest con game in history begins!! Dako, Boku-chan, Richard and Igarashi are veteran "Confidence Men" (scammers) who make a living scamming people in bold, glamorous style. Their next "fish" (target) is the empress of the Hong Kong mafia Lam Lau, also known as the cold, merciless "Ice Princess." Dako, Boku-chan and Richard head to Hong Kong in pursuit of the legendary purple diamond in Lam Lau's possession. They try every trick in the book to gain her confidence, but she doesn't take the bait. Separately, professional romantic scammer Jesse emerges on the scene, also after the same "fish." Things take an unexpected turn with the appearance of Japanese mafia boss Akaboshi, who seeks revenge after being swindled out of billions by Dako and her crew. Who will ultimately control the game? Who will be outtricked?