Tazza 2: The Hidden Card
Ham Dae Gil (Seung Hyun Choi) is a charming poker prodigy making a name for himself as an elite gambler who plays all the cards right — especially in his newfound reconnection with his first love Heo Mina (Shin Se Kyung). But at the height of his winning streak, a fateful game is rigged by conspirators and the blame is laid on Dae Gil, forcing him to flee for his life in a dramatic fall from grace. Can Dae Gil plan the ultimate game of revenge and reclaim his name or are the cards totally stacked against him?