Inside North Korea: Fire And Fury
Why does North Korea continue to agitate and perplex the U.S. and her allies? It begins with Kim Il-sung, a young revolutionary who forged the most isolated dictatorship in the world. Elevated to god-like stature, the succession of Kim family rule has provoked its neighbors over and over again. And now is a nuclear threat. This is the story of the Korean Peninsula and the effort to find lasting peace told by the people who tried.