電影多啦A夢:大雄之地球交響樂 Doraemon the Movie: Nobita's Earth Symphony
The 43rd theatrical outing for the 2D animated 'Doraemon' series, produced to commemorate the 90th anniversary of the birth of the original author.Nobita is practicing his recorder, which he is not very good at, for a school concert when a mysterious girl, Mikka, appears. She is looking for a music expert to play with her in order to revive the "Hall of Music " on a planet where music is an energy source.