Dead Talents Society
Newbie, a ghost, realizes to her horror that she has just 28 days until her spirit will dissipate from the world. Makoto, a demon agent, approaches her with a proposition to join a has-been demon star, Catherine, in reconstructing the legendary horror story of the Wang Lai Hotel.