A Killer Revealed
S1, E101: Investigative journalist Maria Awes receives a call from serial killer Todd Kohlhepp who claims he has murdered more than his seven known victims; Awes teams up with former FBI profiler John Douglas and biographer Gary Garrett to unravel the truth.