S1, E1: Martín Souto visits the Ahmad bin Ali Stadium, a World Cup match site and home of Qatar’s most popular professional club, Al-Rayyan; while visiting the stadium Martín interviews Albert Valentín, a Spanish coach who spent time with Barcelona FC, both as a coach in the era of Messi and as a player who was teammate to Maradona in 1982. Lastly, we take in the modern and impressive design of the National Museum of Qatar.