Así es Qatar Capítulo 6
S1, E6: Housed in the World Cup match site of Jalifa Stadium, the 3-2-1 Qatar Olympic and Sports Museum is one of the planet’s most important olympic museums on Earth, and has even been visited by Messi himself, who tested its technology. After a tour of the stadium, we check out one of Qatar’s most imposing and modern skyrises — The Torch — to appreciate its luxurious amenities, including floating pool and a dining experience with a revolving restaurant that serves up top cuisine at amost a 1,000 ft in the air.