S1, E7: Actress Gillian Jacobs joins; making a sheet pan chicken packed with citrus flavors; making a girl dinner complete with anchovy-marmite butter; a twist on a Zimbabwean dish, sadza, with vegan chef Cola's flavor-packed sadza nuggets in a tomato sauce.