S23, E3: Boot camp becomes a beach side resort, and Anne Burrell and Cliff Crooks challenge the recruits to explore iconic summer dishes and ingredients; they create beach picnic baskets, make crab cakes with a sauce and salad and cook grilled fish dinners.