S1, E6: Patricio is a narcissistic fifty-something who does not accept his age or his responsibilities. She gives him the ultimatum that he has one day left to live and must resolve pending issues, but he continues the party and when he realizes that she is not joking, and that she is not a hallucination, he has little time left.