End Times
S1, E3: Lori Vallow is extradited from Hawaii to Rexburg, Idaho, to face charges of deserting her missing children, JJ and Tylee; Kay and Larry continue to search for answers and try to remain hopeful, but in the summer of 2020 the case takes a tragic turn.