S1, E2: One of the rapists has escaped and finds the girls' home. Lola reveals to her friends the real reason why she kidnapped the La Peña Rapists, but before they can react, the Civil Guard arrives. Tess threatens to turn Lola in, especially when a witness appears who claims to have seen her with the three men the night before.