S1, E2: After a raid on an orphanage, Dr. Santini is arrested. Claudia receives a call from a girl claiming to be Ángela. Although the police dismiss it as a prank, Claudia suspects otherwise. Her psychiatrist tries to calm her, but she notices that a detail from the call was never made public. With the help of Salazar, now a detective, they trace the call's origin and find a vial of insulin identical to the one Ángela used. The clue leads them to an orphanage closed for abuse. Claudia contacts Laura, who arranges an interview with Canseco, the alleged killer.