S1, E1: Claudia, a brilliant gynecologist, lives with her daughter Ángela in the outskirts of Barcelona. One day, after a traffic accident, Ángela kisses a deceased young woman and revives her. The moment is captured on video and goes viral: everyone is talking about “The Miracle Girl.” The next day, Ángela disappears. The case falls into the hands of Salazar, a former cop who makes a fatal mistake by dismissing the real kidnapper. Days later, Ángela's remains are found on a farm. Claudia is devastated. Seven years later, now pregnant and with a new partner, she receives a call that changes everything: "Mom, its me… Come get me."