S1, E3: Claudia wakes up and sees Ángela in the garden, reviving a dead bird. After Canseco's death, the police dismiss his statements, but Salazar believes there is more to the story. They discover links to an orphanage where children were marked with tattoos. Although no visible mark is found on Canseco, Salazar discovers one inside his lip. Claudia visits a medium who assures her that Ángela is alive, but the medium is later found dead. Just when all hope seems lost, Claudia receives a second call from Ángela.