S1, E5: Alma's disappearance unleashes chaos at the ranch. Melina blames Jazmín, but she denies it. While Alma screams in the forest, Remigio organizes a search party before nightfall. Jazmín, feeling guilty, goes out to look for her alone. Valeria tries to save Neneco, accused of trafficking, and takes the blame, leading them to testify. During the search, Fernando finds a backpack with the weapon used against Remigio. Santiago hides it and warns Jazmín that he still has evidence against her. Finally, Javier finds Alma. Remigio, agitated, suffers a heart attack and an accident. In the hospital, Jazmín, tormented, confronts her assailant in a decisive moment between justice and revenge.