S1, E6: Jazmín, in a fit of hatred, almost kills Remigio to make him reveal Dana's whereabouts, but the doctors manage to save him. Peralta discovers that the weapon found in the forest is linked to the attempt against Remigio's life. Remigio also confesses to Fernando that his health is worsening, but hides the truth from his family. Fernando and Mariángeles succumb to their connection. Valeria, trapped in lies, tries to take the blame for Neneco, but manages to free him with a lawyer. Santiago finds evidence linking the Fuentes Mansilla family to a murder. Jazmín infiltrates a hotel to warn Carlos Morales of the danger, but Javier and his men are close by.