S1, E1: As he battles against Sainz and Leclerc for second place in the championship, Checo never loses sight of pursuing the title. We follow the complete activities from the weekend, where the blistering heat pushes drivers to their limits. The race takes a surprising turn for Red Bull teammate Max Verstappen as victory slips away; it will be an epic finish in Formula One, and Checo has as best a shot as anyone to come out on top.