I morgen er en ny dag
T1, E2: Efter en uventet nedrykning er der pres på Tom Brady og Tom Wagner for at bevise deres værd over for de notorisk højtråbende Birmingham City-fans. Ved at ansætte en spændende ung træner og bruge rekordsummer på spillertruppen og stadion har de Blå nu et mål på ryggen i League One og står over for en stor tidlig test i form af Wrexham - foran et væld af VIP-gæster.