S1, E2: The mountain is imposing, unmovable. The group advances through miles of rocky terrain, sub-zero temperatures and thunderstorms that make the trek exponentially more difficult with every step. Fatigue and physical limits begin to work against them, forcing some to evaluate what their “summit” will be.