S1, E5: In today's science class, the four girls learn about the 'green bug' which is known as euglena. Brimming with scientific curiousity, Jun can't stop wondering about what that might taste like, and agrees to go have euglena ramen with Koizumi-san. What is that absolutely foreign flavor going to be like???