S1, E19: Dean Devlin and Roland Emmerich re-make Godzilla…again. A crime-fighting monkey saves monkeys from a monkey supervillain. An average fellow named Doug wakes up in the world of the Huggytime Bears. Freddy Krueger, Jason Voorhees, Leatherface and other horror movie icons sign on for the reality show Big Brother.