Vini and Lara, two former child presenters who are invited to revive their old program in a special that will be recorded live 10 years after the end of the attraction. Between good and bad memories, joys and frustrations, they remember the times when they were loved by the whole country and face the marks that success left in the history of each one and in their friendship as well. With creativity and original music, even a therapy session can be fun while walking through themes as feared and current as imposter syndrome, anxiety, insecurity and comparison.