Hasta Que la Boda Nos Separe
A fairy tale wedding is the dream of Daniel and Maria. Unfortunately for them, her father wants to plan the wedding his traditional way. Unfortunately for the father, Maria also has another wedding planner who is making the wedding of his own dreams. So, one big day, two weddings for the same couple, and a ton of derranged guests from two sides of the family - what can go wrong?