Arthur Moreira Lima - Um Piano para Todos
An exceptionally talented pianist, Arthur Moreira Lima has played in some of the most important stages, orchestras and conductors in the world. Today he travels through the countryside of Brazil, with a tour that democratizes his art and takes classical music to the most forgotten corners of the country.