La Despedida
Jin Kawada is a doctor who specializes in home care. When he starts treating Toshio, who has terminal cancer, the patient's daughter makes an unexpected request: she wants her father to live the rest of his life pain-free. Unfortunately, Toshio's condition worsens and he dies in terrible pain, causing his daughter to question whether she has chosen the right doctor. At the same time, Jin also begins to doubt his choices and asks Dr. Nagano for advice on how to handle his next case.