Love You for Now
Anna and Thomas are each other´s opposites, but they both lack the same thing: love. Anna is a modern, independent career driven woman, who keeps her distance to love. Thomas is a romantic, traditional guy, and he is desperately looking for the one and only. With support from their friends, Anna and Thomas go from singlelife´s freedom onto falling in love.