Um Inverno Para Lembrar
Lucia is a 21 year old girl who suffers from panic attacks and anxiety attacks because of problems in her childhood and adolescence. In winter, during her stay in Salta, her hometown, Lucia meets Olivia. Together, the two young women expand their horizons, meet new people and look at the world from a new perspective. Alongside Olivia, Lucia discovers her sexuality and breaks free from the traumas of her past.