Drag Race Brazil
What's up, Lindas!
In this epic first episode, the queens have their artistic skills tested as they are given the mission to write the lyrics to a song, sing, choreograph and record a music video. The iconic singer and dancer Gretchen is guest judge.
Eleven sickening queens put their skills to the test by starring in a melodramatic acting maxi challenge. On the runway, category is: Brazilian Top Models. Journalist and TV presenter Hugo Gloss is guest judge.