Less is More
When excessive purchasing starts to pile up around the house, TV personality Carol Ribeiro and architect Bárbara Vieira use their skills to help compulsive shoppers rethink their habits and teach them how to live better lives with much less.
Renata & Samuel
Renata always dreamed of being a mother and lives with Samuel, 11 years old. But he does not let go of any toys and there is little space left.
Viviane's closet has accumulated clothes over the years. On her journey, creativity will be her ally to consume less and have the room of her dreams!
Adriana's guest room is a mess. To receive her friends as she wishes, she must get rid of a lot of paper, electronics and accumulations.
In Bia and Ricardo's house, barbecue items are everywhere. But now, with a young daughter, Ricardo will have to put safety first and give up a lot.
Andrea filled her closet with blouses. Her son says that this life of shopping cannot continue if she wants to make her dream come true: traveling.