In the Turkish version of the smash-hit series The O.C., Yaman Koper is taken in from the streets of Tozludere by lawyer Selim Serez and his wife, Ender. They have no idea how his arrival will change them and the lives of those around them.
With their father kidnapped, Yaman and Kenan learn about his dark past, but they try to save him stepping into a trap and bringing Selim with them.
Kenan's affair with Sude causes tension between Yaman and Mira, and the Serez family throws a big party at their house for Yaman's birthday.
The Serez family learns more about Yaman's past when his mother is suddenly arrested.
In the aftermath of a fire at a model home that was his fault, Orkun blames Yaman and proclaims himself a hero to drive Mira and Yaman apart.