1. évad 3. ep.: Egy névtelen bennfentes forrás bizalmas információt ad át Cullennek, amely arra enged következtetni, hogy az 8chan kapcsolatban állhat Trump legbelsőbb köreivel. A régi szövetségesek között elkeseredett versengés alakul ki.