Vágjunk bele!
Heidi Klum és Tim Gunn visszatér a globális divattervezői versenysorozattal, ahol a világ minden tájáról érkező versenyzők azért küzdenek meg egymással, hogy az övék legyen a következő nagy divatmárka. Minden egyes hét nyertes kollekciója elérhetővé válik az Amazon „Vágjunk bele!” áruházában, a verseny győztes divattervezője pedig egymillió dollárt invesztálhat a saját márkájába.