Love is True - 我是真的爱你 06
S1, E6: Chen Jiaorui resents her husband for not keeping their agreement to share childcare duties. Exacerbating the situation, her mother-in-law has sacked the nanny, leaving Chen Jiaorui to cope with childcare alone whilst enduring her mother-in-law's constant criticism. She desperately wants to discuss her struggles with her husband, but he arrives home completely knackered from work and falls straight into bed. Chen Jiaorui feels overwhelmed and isolated.