A Defense of Marriage
S4, E9: Alicia and Diane agree to let a famous liberal lawyer help them with their latest case, but they soon realise he may not have their client's best interests at heart. Meanwhile, Alicia's mother arrives for Thanksgiving seeking moral and legal support from Alicia and her brother Owen.