A Glimpse into Hell
S1, E6: Akechi's chaotic day starts when Kobayashi finds an abandoned kitten at the front door of the Akechi Detective Agency. Kobayashi wants to keep the kitten, but Akechi does not approve. Then another incident occurs. This time, Shadow-Man is involved.