Merlin A Lesson in Vengeance
S5, E7: Darkness steals into the very heart of Camelot as Morgana and her puppet queen hatch a sinister plan to murder the king. When stable hand Tyr Seward becomes caught in the crossfire, he threatens to ruin everything. As the plot thickens and reaches its deadly climax, a suspicious Merlin must unravel the truth before it is too late.