A Miracle, Magical Encounter! The Birth Of The Magical Pretty Cure!
S1, E1: Mirai Asahina is a 13-year-old girl who will soon be in her second year of middle school; Mirai witnesses a wizard girl on a magic broom falling from the sky; the girl's name is Riko; Mirai wants to help Riko, who is hungry.