Lea and Pop A Ram Sam Sam
S1, E2: Lea has learned a new dance at school. It has lots of easy moves. Now all that's left is for Pop to learn it and dance it with his sister. It's actually very easy for Pop, so Lea challenges him to see who can do the dance better and faster, even though someone might end up a little dizzy.