Saint Seiya Omega A Selection Exam! The Deadly Camp Challenge!
S1, E5: The Saints are on a camping trip nicknamed “Hell Camp”. Their goal is to reach the Cosmo Delta before deadline. Those who make it get a chance to participate in the Saint Fight, with the winner being promoted to a Silver Saint. With such high stakes, not everybody is going to play by the rules.